Kategorie

Košík  

produkt (prázdný)

Motor DLA 116 ccm včetně tlumiče a příslušenství [2DLA0116]

Motor DLA 116 ccm včetně tlumiče a příslušenství [2DLA0116]

Letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 116ccm s výkonem 11,8 koně při 7500o/min., volnoběžné otáčky 1300o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 2600g, váha standard. výfuků 2x 115g, váha zapalování 180g.

Více informací


18 040 Kč (vč. DPH)

2DLA0116

DLA

Dostupnost : Momentálně vyprodáno
pelikan_popis_u_dostupnosti_produktu
oboje_popis_u_dostupnosti_produktu

Věrnostní program Zakoupením tohoto produktu získáte 1804 věrnostních bodů. Za obsah Vašeho košíku včetně aktuálně zobrazeného produktu získáte celkem 1804 bodů , které si můžete převést na slevový poukaz v hodnotě 361 Kč.


Nová řada benzínových motorů DLA vyniká výborným dílenským zpracováním, oproti starším motorům robustnější konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou německá a japonská ložiska, membránové karburátory Walbro nebo Tillotson apod. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.

DLA 116je mírně podčtvercový dvouválcový boxer, konstrukčně vycházejíci z motoru DLA 58 ze kterého převzal válce s vrtáním 46 mm a zdvihem 35 mm. Kliková skřín je vyrobena s hliníkové slitiny a její povrch je leštěn. Písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy prochází jehlovými ložisky. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Motory jsou osazeny kvalitními kuličkovými ložisky německé firmy FAG a jehlovými ložisky japonské firmy IKO. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Součástí balení jsou i distanční sloupky o délce 20 mm včetně spojovacího materiálu.

Karburátor vyráběný firmou Walbro je membránový, dvoujjehlový, opatřený sytičem.

Velmi lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštěn.

Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochraná spirálová bužírka a kabely pro připojení aku a samozřejmě i zapalovací svíčky DLA CM6. Pro snadné ladění a dokonalý přehled o chodu motoru doporučujeme používat diditální otáčkoměr DLA (prodává se zvlášť), který se připojuje přímo k zapalování.

Doporučené palivo: záběh 30:1 (30 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1.

Doporučené svíčky: 2x CM-6

Doporučené vrtule: záběh: 26x10“, Akro/Sport/Maketa: 26x12“, 27x10", 28x10".

Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, 2 tlumiče + těsnění výfuku, distanční sloupky, spojovací materiál a návod.

Zdvihový objem [ccm]116
Počet válců2
Vrtání [mm]46
Zdvih [mm]35
Provozní otáčky [ot./min]1300 - 7500
Výkon motoru (při 7500 ot./min) [kW]8.7
Výkon (při 7500 ot./min) [HP]11.8
Hmotnost (motor) [g]2600
Hmotnost (tlumič 2x) [g]115
Hmotnost (zapalování) [g]180
Doporučená svíčkaCM-6
Doporučený objem nádrže [ml]800 - 1000
Závit matice vrtule6x M5

Příslušenství

Olej KLOTZ pro benzínové 2-takty 200ml [1OP10612]
Distanční sloupek 30mm M6 Červený 4ks [2DH0013R]
Otáčkoměr DLA [2DLA1001]
Laděný tlumič výfuku s přísluš. DLA 58ccm nebo 116ccm [2DLA1005]
Difuzor sání karburátoru 116 [2DLA2029]
Flexi koleno pro 100 ccm [3DLA0008]
Benzínová hadička, žlutá 3 x 6 mm (1 metr) [3DLA0016]
Tvarové koleno pro 100 ccm [3DLA0017]
Motul 710 2T Original (1 L) [MOT104034]

Náhradní díly

Píst pro DLA 58 a 116 [2DLA1061]
Pístní kroužek DLA 58 / 116 [2DLA1062]
Vstupní membrána pro DLA 116 [2DLA1063]
Kompletní sada těsnění pro DLA 116 [2DLA1064]
Unašeč vrtule pro DLA 116 [2DLA1065]
Jehlové ložisko pro DLA 116 [2DLA1066]
DLA 116 Walbro karburátor [2DLA1067]
Kliková hřídel pro motor DLA 116 [2DLA1068]
Zapalovací svíčka pro motory DLA [2DLA2025]
Elektronické zapalování pro DLA 180,116,112,64 [2DLA2055]
Náhradní senzorový kabel pro zapalování DLA [2DLA2085]
Šroub unašeče vrtule pro 112 DLA [2DLA2097]